INFORMAȚII
Conducerea Filialei Timiș a OAMGMAMR
Eliberare duplicat la certificatul de membru
Retragerea sau suspendarea din Ordin (la cerere)
Cont bancar, taxă înscriere + cotizații: RO20 BRDE 360S V795 8105 3600
GALERIE FOTO
FILIALE OAMGMAMR
© Copyright OAMGMAMR Timis :: All Rights Reserved
CALENDAR
Examene / Concursuri
18.07 2022
Anunț privind organizarea şi desfăşurarea examenului de grad principal pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali – sesiunea 2022
Ordinul Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (OAMGMAMR) organizează, prin filialele judeţene şi a municipiului Bucureşti, examenul de grad principal-
I. Examenul de grad principal se organizează pentru asistenți medicali generaliști, moașe, asistenți medicali, surori medicale și oficianți medicali.
II. Documente necesare înscrierii:
a) cererea de înscriere, cu datele de contact, conform anexei nr. 5 la metodologia de examen;
b) copia actului de identitate valabil până la data susținerii examenului;
c) copia certificatului de absolvire eliberat de Ministerul Sănătății sau a diplomei/certificatului de absolvire/licență sau documentului echivalent eliberat de una dintre următoarele categorii de instituții de învăţământ: liceu sanitar; școală postliceală sanitară; colegiu medical universitar; facultate de medicină/de asistență medicală/de moașe. La înscriere candidatul prezintă actele de studii în original, urmând ca persoana care primește documentele să certifice „în conformitate cu originalul” pe copiile de pe actele de studii aflate la dosar;
d) copia atestatului de echivalare, după caz;
e) în cazul candidatului cu formare profesională efectuată în străinătate și recunoscută în România în condițiile legii, acesta va depune copia diplomei obținute în străinătate însoțită de traducerea legalizată în limba română și de copia documentului de recunoaștere a calificării în România;
f) adeverință eliberată de angajator din care să reiasă, după caz:
g) copia actelor de schimbare a numelui, după caz;
h) dovada plății sumei de participare la examen.
Pe coperta dosarului de înscriere se trec: numele și prenumele candidatului cu inițiala tatălui, numele purtat anterior (după caz), specialitatea în care s-
III. Datele de desfășurare ale examenului, pe specialități:
IV. Înscrierile la examen se fac în perioada 25.07-
V. Cuantumul sumei de participare la examen este de 150 lei/participant.
Suma de participare se achită de către candidat în contul RO26 BRDE 360S V983 9117 3600
Pe documentul de plată, plătitorul va menționa “Suma de participare examen grad principal-
Beneficiar: OAMGMAMR Filiala TIMIS, CIF 15405657
Program depunere dosare: Luni-
Dosarele se depun la sediul ordinului Str. 1 Decembrie nr.13, ap.9
Adeverința de la angajator trebuie să conțină funcția, specialitatea, norma și experiența profesională acumulată până la data susținerii examenului.
Tematica şi bibliografia pentru examen pot fi consultate la adresa: https://www.oamr.ro/tematica-

13.08 2022
Tabelul (admis/respins) cu persoanele înscrise la examenul de grad principal sesiunea 2022
29.08 2022
Locație examen grad principal 2022
Examenul de grad principal sesiunea 2022, se va sustine:
